1. Політика конфіденційності

1.1 Загальний доступ до даних:
Ми не надаємо доступу до Ваших особистих даних.
1.2 Збереження даних:
PR+ agency зберігає лише ті дані, які необхідні для коректного функціонування реклами та взаємодії з Замовником.
1.3 Telegram-чат:
Чат – група у сервісі для обміну миттєвими повідомленнями (онлайн-месенджер) Telegram в якій присутні Виконавець та Замовник (або їх уповноважені представники) та створена з метою комунікації між Сторонами.
Команда бачить лише ті дані, доступ до яких у вас відкритий.

1.4 Інтелектуальна власність:

Усі рекламні кампанії, що створюються Виконавцем у рекламному кабінеті Замовника, є інтелектуальною власністю Виконавця. Він у свою чергу має право розпоряджатися інтелектуальною власністю на свій розсуд. Винятком є пауза у взаємодії між Замовником та Виконавцем за погодженням, та обумовленим терміном у робочому чаті telegram. Після закінчення терміну дії оплаченого періоду доступ до аналітики буде закрито.

2. Клієнтська угода

2.1 Предметом цієї Угоди є визначення взаємовідносин між Компанією PR+ agency та ії представниками (які називаються надалі «Виконавець»), з одного боку, і фізичною або юридичною особою (надалі «Замовник»), з іншого, на весь період надання Виконавцем послуг Замовнику.
2.2 Приймаючи цю Угоду, Замовник повністю та беззастережно погоджується з усіма пунктами цієї Угоди, а також з усіма правилами та умовами співпраці , які описані нижче та при необхідності оновлюються. За відсутності уточнюючих питань з боку Замовника протягом 3х днів після отримання Угоди в чаті telegram, Замовник автоматично погоджується та приймає її. Якщо виникають питання, то повторно проводиться обговорення Виконавцем та Замовником, а після їх вирішення Угода вважається прийнятою.
2.3 Якщо Замовник не погоджується з умовами цієї Угоди, то він повинен утриматися від початку співпраці та відмовитися від використання послуг, що надаються Виконавцем. У такому випадку здійснюється повний взаєморозрахунок.

3. Термін дії Угоди

3.1 Ця Угода набирає чинності з моменту надсилання ії до робочого чату telegram з назвою проекта у вигляді посилання, та діє протягом усього часу використання Замовником послуг Виконавця.
3.2 На вищевказаний період часу ця Угода, що існує в електронному вигляді, визнається Виконавцем та Замовником документом, що має юридичну силу та прийнятим обома сторонами.
3.3 Дострокове припинення дії даної Угоди є можливим у разі відмови від послуг Виконавця. У такому випадку взаєморозрахунок з поверненням коштів здійснюється по наступному алгоритму:
3.3.1 Після мінімум 7 відпрацьованих днів по послузі до повернення не більше 50% від суми (залежно від терміна роботи), крім випадків, за яких кошти поверненню не підлягають, а саме:
  • Замовник припиняє комунікацію з Виконавцем протягом періоду надання послуг на термін, що перевищує 5 робочих днів без попередньої домовленості з Виконавцем.
  • У разі блокування рекламного облікового запису з причин, що не залежать від Виконавця, і якщо Замовник не може надати інший акаунт для продовження надання послуг.
  • За наявності суб'єктивних факторів оцінки роботи Виконавця, наприклад: немає продажів/мало заявок/контент згенерований Виконавцем та реклама не відповідає очікуванням Замовника і т.п.
  • У разі втручання Замовника або сторонніх спеціалістів в роботу Виконавця без попереднього погодження у розрізі зміни доступу до акаунтів, самостійної зміни налаштувань реклами.
  • У разі невиконання зобов'язань Замовника (пункт 6.4-6.9).

4. Умови співпраці

4.1 Послуги Виконавцем надаються лише на основі передоплати.
4.2 Виконавець знімає з себе відповідальність за дії та якість наданих послуг сторонніх служб та спеціалістів, залучених до взаємодії Виконавця та Замовника, таких як: CRM-системи, платіжні системи, аналітичні сервіси, чат-боти, відділи продажів, менеджери з продажів.
4.3 Незважаючи на гнучкість Виконавця щодо задоволення потреб кожного окремо взятого Замовника, надання послуг у загальному випадку надається у тому вигляді, як воно описане у презентації етапів роботи. Ця презентація надсилається при створенні робочого чату в телеграм і додаванні Замовника до чату.
4.4 Якщо пауза в роботі обумовлена причинами, які не залежать від Виконавця, то час простою не відшкодовується. Якщо пауза обумовлена діями компанії, усі дні компенсуються.
4.5 Надання оплачуваної послуги поділяється на:
4.5.1 Підготовчий період до 8 днів. Якщо відбувається затримка щодо надання інформації/матеріалів від Замовника більше 8 підготовчих днів, цей час автоматично враховується до періоду роботи запуску рекламних кампаній або наповнення акаунту.
4.5.2 30 днів наповнення акаунту/роботи таргетованої реклами.
4.6 Бюджет для запуску таргетованої реклами не входить у вартість оплачених послуг та надається Замовником додатково.

5. Виконавець

5.1 Зобов'язується надавати зворотний зв'язок та технічну підтримку в ПН-ПТ з 10:00 до 18:00.
5.2 В залежності від послуги:
5.2.1 Налаштовує таргетовану рекламу в рамках співробітництва протягом одного місяця. В оплачувану послугу входить запуск необмеженої кількості рекламних кампаній залежно від товарів/послуг Замовника.
5.2.2 Надає супровід спеціалістом у частині наповнення акаунту, розробляє контент-план та візуалізацію профілю.
5.3 Надає щотижневий звіт про виконану роботу з висновками за минулий тиждень та планом на наступний тиждень, а також рекомендаціями щодо проекту.
5.4 Надає звіт про виконану роботу у вигляді презентації наприкінці дії терміну послуги, за весь період взаємодії з подальшим планом роботи на наступний період.
5.5 Зобов'язується мінімум два рази на тиждень проводити фіксацію в аналітику рекламних показників, для розуміння загальної картини роботи з проекту, та подальшого планування дій щодо проекту.

5.6 Зберігає за собою право змінювати Політику ціноутворення щодо послуг у будь-який час без будь-якого спеціального повідомлення. Щоразу, після внесення Виконавцем змін до Політики ціноутворення, Замовнику буде запропоновано ознайомитися з нею. Після ухвалення нової Політики ціноутворення вона набирає чинності при наступних оплатах після закінчення періоду взаємодії за послугою.

5.7 Зобов'язується організувати безпеку при обробці даних Замовника.
5.8 Має право на розрив цієї Угоди в односторонньому порядку у разі порушення Замовником умов цієї Угоди.
5.9 Не несе відповідальності за проект, якщо необхідно запустити швидше або прискорити процес роботи.
5.10 Виконавець залишає за собою право не брати в роботу матеріали, які не відповідають наданим референсам Виконавцем до робочого чату.

6. Замовник

6.1 Зобов'язується вчасно оплачувати послуги Виконавця та платежі з реклами.
6.2 Має право на повну відмову від використання послуг Виконавця в будь-який час, за умови відсутності поточних невиконаних зобов'язань перед Виконавцем.
6.3 Має право на висловлювання побажань та пропозицій щодо покращення сервісу Виконавця через клієнтську підтримку.
6.4 Зобов'язаний надати рекламний бюджет на 30 днів роботи не менше 500-1000$ (залежно від ніші визначається на етапі обговорення стратегії просування) з можливістю масштабування. Ці кошти замовник вносить на свою карту, яка підв'язана до рекламного кабінету.
6.5 Зобов'язується надати контент протягом 5-ти днів після створення робочого чату, у необхідній кількості/належній якості/правильному смисловому навантаженні для роботи реклами та повноцінного ведення акаунту, а саме:
  • фото, щонайменше 50 матеріалів різних позицій товарів/послуг і т.п. протягом 3-5 днів (рекомендуємо це робити через папку гугл-диска, щоб нічого не загубилося)
  • відео, не менше 10 експертних роликів (відео від першої особи/особи бренду з відповідями на запитання клієнтів про товар/послугу тощо) протягом 3-5 днів
  • відео-огляди, щонайменше 10 матеріалів різних позицій товарів/послуг тощо. протягом 3-5 днів

6.6 Зобов'язується впроваджувати всі рекомендації від Виконавця щодо ведення акаунта, а саме:
  • історії, не менше 10 на день
  • пости, не менше 1 на день
  • Reels, залежно від ніші, але не менше 2 на тиждень
6.7 Зобов'язується обробляти заявки відповідно до всіх рекомендацій, що надаються у стратегії, та Виконавцем:
  • швидкість відповіді протягом 15 хвилин
  • наявність скрипту спілкування з потенційними клієнтами
  • повторна комунікація із клієнтами
  • облік кількості заявок та продажів
6.8 Зобов'язується заповнювати інформацію для аналітики з проекту щодня. Виконавець надає інструкцію, як правильно заповнювати необхідну інформацію.
6.9 Не має права втручатися в роботу рекламних кампаній без узгодження з командою, яка працює над проектом, а саме:
  • самостійно відключати/вмикати рекламні кампанії;
  • вносити зміни до аудиторії та інших налаштувань;
  • змінювати бюджет;
  • додавати рекламні оголошення;
  • паралельно працювати з іншими спеціалістами/агенціями з одного рекламного акаунту на джерело, яке використовується в рекламі.

7. Важливі нюанси взаємодії

7.1 Вся комунікація ведеться однією людиною – закріпленим спеціалістом. Він єдина ланка, яка має всю інформацію про ваш проект і може відповісти на питання, які стосуються взаємодії. У робочому чаті можуть бути присутні люди, які мають відношення до проекту, однак комунікація та затвердження всіх матеріалів відбувається з однією відповідальною особою - Замовником. Комунікація відбувається трьома способами: у робочому чаті telegram, телефонному режимі, відео-форматі (zoom/telegram). При комунікації мають дотримуватись взаємні норми субординації. Комунікацію в особистих чатах заборонено. Тому якщо Замовник напише в особистий чат, то Виконавець буде зобов'язаний переслати запит у робочий чат і відповісти на нього.
7.2 Лендінги/сайти замовник змінює самостійно за нашими вимогами для запуску реклами.

7.3 Заявкою або лідом вважається будь яке повідомлення або отримання інформації від потенційних клієнтів, наприклад повідомлення, дзвінки, коментарі і т.п.

7.4 За потреби Виконавець створює креативи, які будуть релевантними для аудиторії. Виконавець створює контент, який має сподобатися клієнтам Замовника, а не Замовнику. Це зумовлено високим рівнем компетенції у маркетингу наших фахівців та бажанням нести відповідальність за результат рекламної кампанії. Замовник затверджує креативи для реклами (текст, фото), дизайн, копірайт постів. Креатив є оголошенням, яке показується користувачам у додатку, на сайті або іншому ресурсі. Існують фото, відео тощо. Час розробки креативів займає до 3-х робочих днів, залежно від навантаження дизайнерів.
7.5 Кожен проект є індивідуальним. Результативність роботи залежить від багатьох факторів. Для Instagram/Facebook беремо до уваги 3 основні конверсії:
- реклами - із показу в клік/перехід. Залежить від Виконавця, і це наша пряма зона відповідальності.
- профіля - з переходу в заявку. Залежить від Замовника: розкачаність профілю, ефективний контент, ведення особистого бренду, довіра до облікового запису, активність/органіка сторінки. Виконавець надає референси/дизайнерську сітку (при послузі SMM-ведення)/рекомендації щодо оформлення та ведення акаунту для збільшення конверсії профілю.
- у продаж - із заявки в цільову дію. Залежить від Замовника. Виконавець періодично надає рекомендації щодо обробки заявок/директу, пропонує ефективні інструменти для збільшення конверсії у продаж: скрипт, консультація, адаптація менеджерів.
7.6 При запуску реклами на сайт з метою конверсії або при використанні quiz Замовнику необхідно придбати домен і підтвердити його в бізнес-менеджері. Це додаткова послуга, яка не входить у основну вартість продукту.


Ця Угода покликана зробити співпрацю максимально комфортною. Нехтування нею з боку Замовника гарантовано призведе до менш якісного результату, а відверте небажання слідувати Угоді може призвести до вимушеного припинення роботи з боку Виконавця без відшкодування коштів Замовнику.