1. Політика конфіденційності1.1 Загальний доступ до даних:
Ми не надаємо доступу до Ваших особистих даних стороннім особам.
1.2 Збереження даних:
Компанія PR+ agency зберігає лише ті дані, які необхідні для коректного функціонування реклами та взаємодії з клієнтом.
1.3 Тлумачення термінів:
1.3.1 Чат – група у сервісі для обміну миттєвими повідомленнями (онлайн-месенджер) Telegram в якій присутні співробітники Компанії PR+ Agency та клієнт або його уповноважені представники, та створена з метою комунікації між Сторонами.
1.3.2 Перший період взаємодії - перший місяць, а також підготовчий період, за який проводиться сплата до надання послуг.
1.3.3 Другий та наступні періоди взаємодії - періоди співпраці після надання звіту за місяць
1.3.4 Базова вартість - комісія за послугу, котра обумовлена політикою Компанії PR+ Agency
1.4 Інтелектуальна власність:
Усі рекламні кампанії, що створюються Виконавцем у рекламному кабінеті Замовника, є інтелектуальною власністю Виконавця. Він у свою чергу має право розпоряджатися інтелектуальною власністю на свій розсуд.
1.5 Після закінчення терміну дії оплаченого періоду доступ до аналітики буде закрито.
2. Клієнтська угода2.1 Предметом цієї Угоди є визначення взаємовідносин між Компанією PR+ Agency та її представниками (які називаються надалі «Виконавець») з одного боку, і фізичною або юридичною особою (надалі «Замовник») з іншого, на весь період надання Виконавцем послуг Замовнику.
2.2 Приймаючи цю Угоду, Замовник повністю та беззастережно погоджується з усіма пунктами цієї Угоди, а також з усіма правилами та умовами співпраці , які описані нижче та при необхідності оновлюються. Якщо виникають питання, то повторно проводиться обговорення Виконавцем та Замовником для їх вирішення.
2.3 Якщо Замовник не погоджується з умовами цієї Угоди, то він повинен утриматися від початку співпраці та відмовитися від послуг, що надаються Виконавцем. У такому випадку здійснюється повний взаєморозрахунок.
3. Термін дії Угоди3.1 Ця Угода набирає чинності з моменту створення робочого чату у Telegram з назвою проекта та діє протягом усього часу використання Замовником послуг Виконавця.
3.2 На вищевказаний період часу ця Угода, що існує в електронному вигляді, визнається Виконавцем та Замовником документом, що має юридичну силу та прийнятим обома сторонами.
3.3 Дострокове припинення дії даної Угоди є можливим у разі письмової відмови від послуг Виконавця.
3.4 Всі розбіжності та спори, пов’язані з виконанням послуги вирішуються Сторонами шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди спір передається на вирішення до суду за підсудністю, визначеною в законодавством України.
3.5. Сторони погоджують неможливість повернення сплачених грошових коштів у наступних випадках:
3.5.1 Замовник припиняє комунікацію з Виконавцем протягом терміну надання послуг на термін, що перевищує 5 робочих днів без попередньої домовленості з Виконавцем.
3.5.2 У разі блокування рекламного облікового запису з причин, що не залежать від Виконавця, і якщо Замовник не може надати інший акаунт для продовження надання послуг.
3.5.3 За наявності суб’єктивних факторів оцінки роботи Виконавця на основі показників, які не включені до даної угоди.
3.5.4 У разі втручання Замовника до роботи Виконавця без попереднього погодження у розрізі зміни доступів до акаунтів, самостійної зміни налаштувань реклами.
3.5.5 У разі невиконання зобов'язань Замовника (пункт 6.4-6.9).
4. Умови співпраці4.1 Послуги Виконавцем надаються лише на основі передоплати за кожний період взаємодії.
4.2 Сторони погодили, що з другого, та кожного наступного періоду для сплати послуг Замовником, сплачується на користь Виконавця комісія, що складає 10% від рекламного бюджету, зазначеного Виконавцем у звіті за місяць, але не менше ніж базова вартість надання послуги, при цьому, у разі якщо сума фактично використаного бюджету відрізняється від зазначеного у звіті за місяць на ±5%, сума комісії не змінюється. Сплата комісії відбувається протягом 3-х робочих днів з моменту надання Замовнику звіту за місяць, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.
4.3 У випадку використання Замовником рекламного бюджету на суму більше ніж 10000 доларів США, комісія Виконавця встановлюється шляхом укладання Додаткової угоди.
4.4 Сума комісії Виконавця зазначається у звіті за місяць в гривневому еквіваленті, згідно офіційного курсу НБУ на момент складання місячного звіту.
4.5 Виконавець знімає з себе відповідальність за дії та якість наданих послуг сторонніх служб та спеціалістів, залучених до взаємодії Виконавця та Замовника, таких як: CRM-системи, платіжні системи, аналітичні сервіси, чат-боти, відділи продажів, менеджери з продажів.
4.6 Незважаючи на гнучкість Виконавця щодо задоволення потреб кожного окремо взятого Замовника, надання послуг у загальному випадку надається у тому вигляді, як воно описане у презентації етапів роботи. Ця презентація надсилається при створенні робочого чату в Telegram і додаванні Замовника до чату.
4.7 Якщо пауза в роботі обумовлена причинами, які не залежать від Виконавця, то час простою не відшкодовується. Якщо пауза обумовлена діями Виконавця, усі дні компенсуються.
4.8 Надання оплачуваної послуги поділяється для першого періоду на:
4.8.1 Підготовчий період до 8 днів - 60% від вартості послуги на перший період взаємодії. Якщо відбувається затримка щодо надання інформації/матеріалів від Замовника більше 8 підготовчих днів, цей час автоматично враховується до періоду роботи запуску рекламних кампаній або наповнення акаунту. В залежності від послуги, зазначеної в етапах роботи:
- Аудит акаунта та брифа;
- Складення стратегії просування;
- Складення референсів для фотосесії;
- Планування постів та сторіс.
4.8.2 Запуск проєкту - 30 днів складає 40% від вартості послуги на перший період взаємодії. В залежності від послуги, зазначеної в етапах роботи:
- Запуск постингу;
- Запуск рекламних компаній;
- Заповнення веб-аналітики;
- Оптимізація рекламних компаній;
- Звіт за місяць та планування наступного періоду співпраці.
4.9 Бюджет для запуску таргетованої реклами не входить у вартість оплачених послуг та надається Замовником додатково.
4.10 Виконавець зобов’язується у терміни, в порядку та на умовах, визначених цією угодою, надати Замовнику рекламні послуги, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити належним чином надані послуги, у порядки та терміни, передбачені цією Угодою.
5. Виконавець5.1 Протягом 3 робочих днів з дати отримання передоплати Виконавець зобов’язаний створити чат для комунікацій між Сторонами (далі «чат»).
5.2 Надавати щотижневі звіти у довільній формі у чат, а також місячний звіт за весь термін надання послуг.
5.3 Виконавець має право призупинити надання послуг до моменту отримання оплати послуг без повідомлення про це Замовника. У разі сплати послуг надання послуг продовжується згідно умов цієї Угоди.
5.4 Виконавець зобов’язаний надати Замовнику доступ до платформи та телеграм боту, необхідних для обліку інформації не пізніше кінця Підготовчого періоду.
5.5 Виконавець зобов’язаний надавати зворотний зв'язок та технічну підтримку в будні дні з 10:00 до 18:00.
5.6 Виконавець зберігає за собою право змінювати Політику ціноутворення щодо послуг у будь-який час без будь-якого спеціального повідомлення. Щоразу, після внесення Виконавцем змін до Політики ціноутворення, Замовнику буде запропоновано ознайомитися з нею. Після ухвалення нової Політики ціноутворення вона набирає чинності при наступних оплатах після закінчення періоду взаємодії за послугою.
5.7 Виконавець залишає за собою право не брати в роботу матеріали, які не відповідають наданим референсам Виконавцем у чаті.
5.8 В залежності від послуги:
5.8.1 Налаштовує таргетовану рекламу в рамках співпраці протягом одного місяця. В оплачувану послугу входить запуск необмеженої кількості рекламних кампаній залежно від товарів/послуг Замовника.
5.8.2 Надає супровід спеціалістом у частині наповнення акаунту, розробляє контент-план та візуалізацію профілю.
5.9 Зобов'язується мінімум два рази на тиждень проводити фіксацію в аналітику рекламних показників для розуміння загальної картини роботи з проекту, та подальшого планування дій щодо проекту.
5.10 Має право на розрив цієї Угоди в односторонньому порядку у разі порушення Замовником умов цієї Угоди.
5.11 Не несе відповідальності за проект, якщо необхідно запустити швидше або прискорити процес роботи.
6. Замовник6.1 Зобов'язується вчасно оплачувати послуги Виконавця та платежі з реклами.
6.2 Має право на повну відмову від використання послуг Виконавця в будь-який час за умови відсутності поточних невиконаних зобов'язань перед Виконавцем.
6.3 Має право на висловлювання побажань та пропозицій щодо покращення сервісу Виконавця через клієнтську підтримку.
6.4 Передати Виконавцю доступи до існуючих аккаунтів у Facebook та Instagram, які пов’язані з наданням послуг за цим договором протягом 2 календарних днів з моменту створення чату.
6.5 Замовник зобов’язується використати на проект не менше ніж 550 доларів США рекламного бюджету за період не більше одного місяця з можливістю масштабування. Ці кошти замовник вносить на свою карту, яка підв'язана до рекламного кабінету.
6.6 Своєчасно затверджувати розроблені Виконавцем рекламні матеріали або надавати на них свої мотивовані зауваження не пізніше ніж за добу після надання матеріалів Замовнику у чат.
6.7 Замовник зобов'язується надати відповідні матеріали протягом 5-ти календарних днів після створення чату у необхідній кількості/належній якості/правильному смисловому навантаженні для роботи реклами та повноцінного ведення акаунту, а саме:
- Фото, щонайменше 50 матеріалів різних позицій товарів/послуг;
- Відео, не менше 10 експертних роликів (відео від першої особи/особи бренду з відповідями на запитання клієнтів про товар/послугу тощо);
- Відео-огляди, щонайменше 10 матеріалів різних позицій товарів/послуг тощо.
6.8 Замовник зобов'язується не втручатися в роботу рекламних кампаній і не вносити зміни без узгодження з Виконавцем або його представниками, а саме:
- Самостійно відключати/вмикати рекламні кампанії;
- Вносити зміни до аудиторії та інших налаштувань;
- Змінювати бюджет;
- Додавати рекламні оголошення;
- Паралельно працювати з іншими спеціалістами/агенціями з одного рекламного акаунту на джерело, яке використовується в рекламі.
6.9 Замовник повинен вносити інформацію до аналітичної системи за допомогою телеграм боту щоденно. Доступ до платформи і боту надається Замовнику згідно пункту 5.4 цієї Угоди.
7. Важливі нюанси взаємодії7.1 Вся комунікація ведеться однією людиною – закріпленим спеціалістом. Він єдина ланка, яка має всю інформацію про ваш проект і може відповісти на питання, які стосуються взаємодії. У робочому чаті можуть бути присутні люди, які мають відношення до проекту, однак комунікація та затвердження всіх матеріалів відбувається з однією відповідальною особою - Замовником. Комунікація відбувається трьома способами: у робочому чаті Telegram, телефонному режимі, відео-форматі (Zoom/Telegram). При комунікації мають дотримуватись взаємні норми субординації. Комунікацію в особистих чатах заборонено. Тому якщо Замовник напише в особистий чат, то Виконавець буде зобов'язаний переслати запит у робочий чат і відповісти на нього.
7.2 Лендінги/сайти замовник змінює самостійно за нашими вимогами для запуску реклами.
7.3 Заявкою або лідом вважається будь яке повідомлення або отримання інформації від потенційних клієнтів, наприклад повідомлення, дзвінки, коментарі і т.д.
7.4 За потреби Виконавець створює креативи, які будуть релевантними для аудиторії. Виконавець створює контент, який має сподобатися клієнтам Замовника, а не Замовнику. Це зумовлено високим рівнем компетенції у маркетингу наших фахівців та бажанням нести відповідальність за результат рекламної кампанії. Замовник затверджує креативи для реклами (текст, фото), дизайн, копірайт постів. Креатив є оголошенням, яке показується користувачам у додатку, на сайті або іншому ресурсі. Існують фото, відео тощо. Час розробки креативів займає до 3-х робочих днів, залежно від навантаження дизайнерів.
7.5 Кожен проект є індивідуальним. Результативність роботи залежить від багатьох факторів. Для Instagram/Facebook беремо до уваги 3 основні конверсії:
- реклами - із показу в клік/перехід. Залежить від Виконавця, і це наша пряма зона відповідальності.
- профіля - з переходу в заявку. Залежить від Замовника: розкачаність профілю, ефективний контент, ведення особистого бренду, довіра до облікового запису, активність/органіка сторінки. Виконавець надає референси/дизайнерську сітку (при послузі SMM-ведення)/рекомендації щодо оформлення та ведення акаунту для збільшення конверсії профілю.
- у продаж - із заявки в цільову дію. Залежить від Замовника. Виконавець періодично надає рекомендації щодо обробки заявок/директу, пропонує ефективні інструменти для збільшення конверсії у продаж: скрипт, консультація, адаптація менеджерів.
7.6 При запуску реклами на сайт з метою конверсії або при використанні quiz Замовнику необхідно придбати домен і підтвердити його в бізнес-менеджері. Це додаткова послуга, яка не входить у основну вартість продукту.
Ця Угода покликана зробити співпрацю максимально комфортною. Нехтування нею з боку Замовника гарантовано призведе до менш якісного результату, а відверте небажання слідувати Угоді може призвести до вимушеного припинення роботи з боку Виконавця без відшкодування коштів Замовнику.