Рекомендації щодо контенту
Для нового акаунта:

Щоб додати активність на акаунті та посилити довіру та лояльність нових, потенційних клієнтів/передплатників:
• попросити застигнути інформацію про Ваш бізнес в історіях у друзів
• брати участь у giveaway для додавання 2-3к передплатників
• проведення розіграшу на своєму акаунті на постійній основі (1-2 рази на місяць)
• запуски реклами на живий контент від власника (відео презентація повинна бути обов'язково в перших 9 публікаціях: хто ви, чим корисні, чому варто звертатися саме до вас)

Далі ми розповімо про обов'язкові пункти, які мають бути на ефективному та продаючому акаунті:

Шапка профілю
• унікальне та конкретне ім'я профілю.
Ім'я акаунту, як і логін, бере участь у пошуку. Працює за принципом пошукового рядка в гуглі. Пошук здійснюється в основному на ім'я, тому його необхідно сформулювати максимально правильно. Варто використовувати ключові слова на Вашу тематику. Ви можете використовувати російську мову, смайли, символи, але на все у вас 30 символів.
• короткий та лаконічний опис – шапка профілю.
У полі “про себе” Ви повинні зробити міні-презентацію Вашого бізнесу, використовуючи лише 150 символів. Основним завданням буде донести ключові переваги та головні відмінності. Визначити тематику акаунта.

Закріплені історії
Параметри: логічна структура та креативне оформлення (стилістично гармоніює з контентом, шапкою профілю, аватаркою) - кількість - 6-8 штук.
Обов'язкові теми:
▪️ відгуки (від 30 одиниць)
▪️ про наш магазин - знайомство
▪️ "лайф-стайл" з життя - особистий бренд (хобі, навчання/розвиток, книги, сім'я)
▪️ мінімум 3 напрямки товарів/послуг

Ефективний контент:
• відеоконтент 50%
• власний бренд. До нього входять - експертні ролики, відео-огляди товару/послуги (роботи майстра)/процесу вебінару тощо. Розповіді про товар/послугу. IGTV.
• каруселі у форматі - відео / фото / фото / відгук / відгук

Обов'язково статичний постінг:
• 1-2 пости на день
• 8-15 історій на день

Формат контенту (для різних ніш індивідуально, проте загальний концепт виглядає саме так):
• фото - 10%
• відео - 30%
• каруселі – 40%
• IGTV-огляди – 20%

У компанії PR+ є послуга акаунт-менеджера, який у свою чергу допомагає реалізувати всі вищеописані процеси.
Пам'ятайте, що якісний контент та круто оформлений акаунт = 50% успіху. У тенденціях компаній, що швидко розвиваються, не можна "не йти" в ногу з часом. Необхідно завжди покращувати свій контент і вкладати досить велику суму коштів у цей напрямок, т.к. це вкладення у Ваш бізнес на довгострокову перспективу!