Правила роботи

1. Політика конфіденційності

1.1 Загальний доступ до даних:
Ми не надаємо доступу до Ваших особистих даних.

1.2 Збереження даних
QuickUP agency зберігає лише ті дані, які необхідні для коректного функціонування реклами та взаємодії з Замовником.

1.3 Telegram-чат:
Команда бачить лише ті дані, доступ до яких у вас відкритий.


2. Як відбувається процес комунікації?

2.1 Вся комунікація ведеться з однією людиною – закріпленим Project manager. Він єдина ланка, яка має всю інформацію про ваш проект і може відповісти на будь-які питання. Комунікація з нашого боку (Виконавця) також ведеться лише з однією людиною, власником бізнесу чи його представником. У чаті можуть бути присутні люди, які мають відношення до проекту, однак комунікація та затвердження всіх матеріалів відбувається з однією відповідальною особою (Замовником).

2.2 Замовник завжди може отримати зворотний зв'язок в ПН-ПТ з 10:00 до 18:00.

2.3 Комунікація відбувається трьома способами: у робочому чаті telegram, телефонному режимі, відео-форматі (zoom/telegram).

2.4 При комунікації мають дотримуватись взаємні норми субординації.


3. Важливі нюанси роботи

Кожен проект є індивідуальним. Результативність роботи залежить від багатьох факторів. Для Instagram/Facebook беремо до уваги 3 основні конверсії:
- реклами - із показу в клік/перехід. Залежить від Виконавця, і це наша пряма зона відповідальності.
- Профіля - з переходу в заявку. Залежить від Замовника: розкачаність профілю, ефективний контент, ведення особистого бренду, довіра до облікового запису, активність/органіка сторінки, наявність довірчих факторів.
- у продаж - із заявки в цільову дію. Залежить від Замовника. З нашого боку Project manager періодично надає рекомендації щодо обробки заявок/директу, пропонує ефективні інструменти для збільшення конверсії у продаж: скрипт продажів.

3.1 Виконавець не надає щоденні повноцінні звіти про виконану роботу у форматі презентації, лише щомісячний звіт та звіт наприкінці терміну оплаченого періоду.

3.2 Надання послуг з ведення та налаштування рекламних кампаній надається суворо в рамках співробітництва протягом одного місяця.

3.3 Для того, щоб робота відбувалася максимально якісно та оперативно з боку Замовника, необхідно своєчасне та максимально повне надання інформації, а саме: фото та відео контент, короткі описи до товарів/послуг, які зображені на фото/відео, зняті матеріали по ТЗ.

3.4 Етап підготовки перед запуском першої реклами становить до 8 днів.

3.5 Якщо пауза в роботі обумовлена причинами, які не залежать від Виконавця, час не відшкодовується. Якщо пауза обумовлена діями компанії, усі дні компенсуються.

3.6 Якщо відбувається затримка щодо надання інформації/матеріалів/доступів/погоджень від Замовника більше 8 підготовчих днів, цей час автоматично враховується у вартість оплаченого періоду роботи запуску рекламних кампаній.

3.7 Бюджет для запуску таргетованої реклами не входить у вартість оплачених послуг та надається Замовником додатково, та не може бути нижче ніж 300$/міс.

3.8 За потреби Виконавець створює креативи, які будуть релевантними для аудиторії. Замовник затверджує креативи для реклами (текст, фото), дизайн, копірайт постів. Креатив є оголошенням, яке показується користувачам у додатку, на сайті або іншому ресурсі. Існують фото, відео, аудіокреативи тощо. Час розробки креативів займає до 4-х робочих днів, залежно від навантаження дизайнерів.

3.9 Лендінги/сайти замовник змінює самостійно за нашими вимогами для запуску реклами.

3.10 Що є заявкою/лідом: коментар під постом, залишений під постом +, повідомлення в директ, контакт з лід-форми, квіза і т.д..

3.11 Після закінчення терміну дії оплаченого періоду таблицю аналітики для обліку та фіксації даних буде архівовано.



4. Етапи роботи з надаваємої послуги

4.1 Підготовчий етап:

  • До 8 днів з моменту, коли із Замовником зв'язався Project manager, відбувається робота підготовки до запуску реклами: аналіз та обговорення брифа, розробка стратегії просування, отримання доступів, розробка банерів (при необхідності), написання текстів (копірайт).
  • В цей час від Замовника потрібно буде максимальна кількість матеріалів: фото, відео, текстовий опис товарів/послуг.
  • Якщо Замовник затвердив рекламні креативи, агентство залишає за собою право не переробляти затверджені банери/ролики.
  • Виконавець не несе відповідальності за проект, якщо необхідно запустити швидше або прискорити процес роботи (не відповідно до регламенту).
  • На інтерв'ю з брифу Project manager ставить уточнюючі питання, щоб отримати необхідну інформацію для поглиблення в проект.
  • Живий контент, знятий Замовником, буде працювати набагато краще, ніж фото або відео з інтернету/від постачальників, і це обов'язково потрібно для якісної роботи.
  • При запуску реклами на сайт з метою конверсії або при використанні quiz Замовнику необхідно придбати домен і підтвердити його в бізнес-менеджері. Це додаткова послуга, яка входить у основну вартість продукту.

4.2 Етап запуску, аналізу, контролю та масштабування рекламних кампаній

  • Проводиться запуск рекламних кампаній на цілі найактуальніші та найефективніші для ніші Замовника, а саме:
  1. Промоушен - одне з найефективніших цілей просування реклами в інстаграмі, т.к. дозволяє потенційним клієнтам залишатися всередині платформи, підписуватись на робочий профіль, залишати заявки, писати в директ
  2. Повідомлення в директ - також одним із найрезультативніших і універсальних інструментів просування реклами в інстаграмі, т.к. дозволяє потенційним клієнтам писати безпосередньо в директ, здійснюючи цільову дію (натискання на кнопку "надіслати повідомлення"), так і переходити в робочий профіль, підписуватися і залишати заявки (натискання, наприклад, на аватарку робочого профілю в рекламі). Таким чином реальна ефективність цієї мети може бути в 2-3 рази вище від кількості заявок по рекламному кабінету
  3. Трафік – залучення користувачів на цільову сторінку за мінімальну вартість. Мета дає можливість якомога більшій кількості потенційних клієнтів ознайомитися з контентом на робочій сторінці
  4. Квіз - сайт-опитувач, який дозволяє отримати попередню, необхідну для Замовника (відділу продажу) інформацію, а при зідзвоні/зустрічі з потенційним клієнтом розмова спочатку більш предметна, і вже є розуміння, що саме необхідно клієнту
  5. Лід форма - дозволяє отримати контактні дані потенційного клієнта, який гортаючи стрічку в Instagram або Facebook, залишається всередині плейсменту, що використовується. Клієнт нікуди не переходить, а відразу заповнює необхідні поля/дані та натиснувши "надіслати" далі продовжує гортати свою стрічку. Це набагато комфортніше для людей, а Замовник у свою чергу отримує більш високу конверсію у продаж.
  6. Конверсія - ця рекламна мета дозволить платити за ті ліди, які здійснили цільові дії на сайті (залишили дані, натиснули необхідну кнопку, додали товари до кошика), а не платити за всіх, хто просто перейшов на сайт
  • Команда Виконавця аналізує щоденно рекламні показники
  • За потребою виконуються перезапуски, нові запуски, зміна рекламних постів/креативів.
  • Раз на два дні (за іншими критеріями) проводиться фіксація в таблицю аналітики з проекту рекламних показників та аналіз показників з продажу, які фіксує Замовник для розуміння загальної картини роботи з проекту та подальшого планування дій щодо проекту
  • Щотижня Замовнику надається звіт про виконану роботу з висновками за минулий тиждень та планом на наступний тиждень
  • За 2 дні до завершення оплаченого періоду команда готує звіт про виконану роботу за весь період взаємодії з подальшим планом роботи на наступний період при продовженні


5. Зобов'язання Замовника

5.1 Замовник зобов'язаний надати рекламний бюджет на 30 днів роботи не менше 300$ з можливістю масштабування. Ці кошти замовник вносить на свою карту, яка підв'язана до рекламного кабінету.

5.2 Замовник зобов'язується надати доступи до Instagram, бізнес-менеджеру facebook, зробити адміністратором стороінки, також до рекламного кабінету facebook

5.3 Замовник зобов'язується надати контент протягом 5-ти днів після створення робочого чату, у необхідній кількості/належній якості/правильному смисловому навантаженні для роботи реклами

5.4 Замовник зобов'язується впроваджувати всі рекомендації від Project manager щодо ведення акаунта, а саме:
  • історії, не менше 5 на день
  • дописи, не менше 1 на день

5.5 Замовник зобов'язується якісно обробляти заявки:
  • швидкість відповіді протягом 15 хвилин
  • наявність скрипту спілкування з потенційними клієнтами
  • повторна комунікація із клієнтами
  • облік кількості заявок та продажів

5.6 Замовник зобов'язується заповнювати інформаційну таблицю щодо аналітики проекту щодня/раз в 2 дні. Посилання на персонально створену таблицю на ресурсі Google docs надається на етапі стратегії, і Project manager надає інформацію, як правильно вести таблицю.

5.7 Замовник не має права втручатися в роботу рекламних кампаній без узгодження з командою, яка працює над проектом, а саме:
  • самостійно відключати/вмикати РК;
  • вносити зміни до аудиторії та інших налаштувань;
  • змінювати бюджет;
  • додавати рекламні оголошення.
Для цього є спеціалісти, які завжди в робочий час відповідають за працездатність реклами.


6. Повернення коштів

6.1 Якщо забов'язання з пункту 5 не виконує Замовник, то кошти поверненню не підлягають

6.2 Додаткові випадки, при яких кошти за полсугу не повертаються:
  • Замовник припиняє комунікацію з Виконавцем протягом періоду надання послуг на термін, що перевищує 5 робочих днів без попередньої домовленості з Виконавцем.
  • У разі блокування рекламного облікового запису з причин, що не залежать від Виконавця, і якщо Замовник не може надати інший акаунт для продовження надання послуг.
  • За наявності суб'єктивних факторів оцінки роботи Виконавця (немає продажів/мало заявок/погано працює реклама).

6.3 У разі повернення коштів після мінімум 7 відпрацьованих днів по послузі: до повернення не більше 50% від суми (залежно від терміна роботи), крім випадків, за яких кошти поверненню не підлягають



Ці правила покликані робити роботу максимально швидкою та комфортною. Нехтування ними з боку Замовника гарантовано призведе до менш швидкого та якісного результату, а відверте небажання слідувати їм може призвести до вимушеного припинення роботи з боку Виконавця без відшкодування коштів Замовнику.

За відсутності уточнюючих питань з боку Замовника протягом 3х днів після отримання правил роботи в чаті телеграм, Замовник автоматично погоджується та приймає їх. Якщо виникають питання, то повторно проводиться обговорення Виконавцем та Замовником, а після їх вирішення правила роботи вважаються прийнятими.