Рекомендації щодо обробки заявок
Основні рекомендації:
• Обов'язково обробляти всі запити в Direct, відповідати на коментарі під фото і під рекламними постами протягом 15 хвилин після отримання запиту від потенційного клієнта. Швидка відповідь – запорука успіху!
• Якщо клієнт пише коментар під постом, то обов'язково відзначати його через @ у відповіді, для того, щоб клієнту надійшло повідомлення в інстаграм і він обов'язково побачив вашу відповідь на свій запит у коментарях
• На запитання від клієнта "ціна" - відповідати "відповіли в директ", через @. Підвищує активність акаунту та збільшує шанс закриття клієнта на продаж в особистому листуванні в директ.
• Завжди відповідати лаконічно, з перевагами, і ставити питання на ТАК, щоб Ви завжди отримували від клієнта зворотний зв'язок
• У будь-якому діалозі Ви повинні якнайбільше ставити запитання для того, щоб виявити потребу клієнта та запропонувати максимально необхідний товар/послугу для успішного закриття заявки.
• Завжди потрібно вміти не тільки слухати, а й чути клієнта, щоб Ви могли "умовно приєднатися" до клієнта, його питання/скарги та надалі при правильному опрацюванні перевести у продаж/успішно закриту угоду

Якщо Ви не вмієте креативно, оперативно продумати, що необхідно відповісти клієнту, то обов'язково необхідно користуватися заготовленими СКРИПТАМИ з продажу для різних ситуацій у діалозі
Скрипти повинні включати:
▪️вітання
▪️виявлення потреб
▪️презентація/переваги
▪️проробка заперечень
▪️укладання угоди/успішний продаж
У компанії PR+ є послуга написання скриптів під усі ніші (детальніше може розповісти проектний менеджер)

Завжди необхідно опрацьовувати від 3-х до 5-ти заперечень клієнтів, і тут треба чітко розуміти різницю між відмовкою (я подумаю, не знаю, необхідно порадитися), і реальним запереченням (дорогий товар, якість матеріалів погана, не вистачає певної суми тощо)

Обов'язково при листуванні/контакті по телефону клієнту пропонувати УТП (унікальна торгова пропозиція):

• знижка діє сьогодні, і при замовленні ви заощаджуєте кошти у розмірі 20%
• якщо ви замовляєте акційну пропозицію, то у подарунок обов'язково отримуєте….
• акційна пропозиція актуальна до завтра, і Ви можете зробити собі крутий подарунок за дуже класною ціною вже зараз

За відсутності зворотного зв'язку від потенційного клієнта обов'язково необхідно повторно написати/зателефонувати клієнтові (може у нього не було потреби, або банально не було зручно на той час). Ставте запитання клієнтам:
• що зупиняє Вас придбати тут та зараз?
• нагадайте клієнту, що пропозиція акційна і при покупці він отримає подарунок
• напишіть, що Вам необхідно отримати зворотний зв'язок, т.к. думка кожного клієнта важлива для Вас
• уточніть, чому клієнт не відповів, т.к. він цікавився, можливо вже придбав в іншому місці, або ще порівнює та вибирає найкращу для себе пропозицію. У такому варіанті у Вас буде шанс розпочати діалог та розповісти про переваги свого товару/послуги клієнту та здійснити продаж

Обов'язково необхідно, не забувати про своїх клієнтів і постійно підживлювати їх солодкими пропозиціями.