platinum_poland
Товари для бюті-майстрів
Таргетована реклама
Клієнт має інтернет-магазин для бʼюті майстрів у Польщі й самостійно запускав рекламу в Instagram. Він бачив результат, але розумів, що міг би отримувати більше замовлень, тому звернувся до нас із запитом на рекламу для магазину бʼюті товарів та делегування просування.
Перейти на сайт
1,83 $
Оптимізували таргет для бʼюті індустрії, зменшивши вартість за продаж до 1,83$.
1106
Ми масштабували продажі бʼюті товарів у Польщі через Instagram і сайт до понад тисячі замовлень за місяць.
66500 $
Результатом стала стабільна генерація прибутку з таргетованої реклами для бʼюті-магазину.
Project Manager
Титенко Андрей
Етапи робіт
Старт без змін у контенті
У клієнта вже був добре підготовлений інтернет-магазин для бʼюті майстрів — зрозуміла структура сайту, зручний каталог товарів, привабливий візуал і чіткий опис продукції. Також була активна Instagram-сторінка з регулярними публікаціями, сториз і роботою в direct, що давало стабільну органіку.
Клієнт мав досвід самостійного запуску реклами, а також власну систему з менеджерами, які швидко обробляли заявки. Це дало змогу не витрачати час на підготовчий етап.
Тест офферів та груп товарів
На другому етапі почали працювати паралельно з двома платформами: Instagram та сайтом. У соціальній мережі акцент зробили на запуск трафіку на топові позиції з високим попитом у ніші. Одночасно із цим ми запустили каталог на сайті, з якого виділяли окремі групи товарів і тестували їх у рекламі.
Зокрема, це були базові набори для старту, витратні матеріали та популярні категорії, які клієнт вже продавав в Україні. Таким чином, ми поступово виявили, які товари працюють краще саме на польську аудиторію та як продавати товари для бʼюті майстрів у новому ринку.
Масштабування через сайт
Коли ми отримали перші результати, стало зрозуміло, що саме сайт приносить більшу частину продажів. За перший місяць таргету отримали 327 продажів при бюджеті $571 — і вирішили масштабувати.
Сконцентрувались на каталозі, запускали таргетовану рекламу для бʼюті-магазину з фокусом на окремі товарні групи. Вже на поточному етапі бюджет зріс до $2 019, а кількість продажів — до 1 106. Це дало можливість зберегти стабільну вартість продажу (в межах $1.75–1.83) та забезпечити прогнозоване зростання обороту до $66 500 на місяць.
Результати
За перший місяць — 327 продажів при бюджеті $571. На даний момент — уже 1 106 продажів при бюджеті $2 019. З кожним місяцем вдається масштабуватись без підвищення вартості заявки (від $3.50 до $1.83), а оборот зріс із $26 000 до $66 500.
Основні метрики успішності
Ріст замовлень із першого місяця
Після запуску реклами на сайт одразу вдалося залучити 4 290 переходів і отримати 168 заявок.
Робота з товарами
Ми не змінювали контент чи сам сайт, натомість сконцентрувались на тому, щоб реклама вела трафік на групи товарів, які найкраще заходили у Польщі.
Ефективна реклама для магазину бʼюті товарів
В Instagram запускали рекламу на популярні товари. Клієнт сам обробляв заявки, а ми зосередились на аналітиці, бюджеті та ремаркетингу.
Більше кейсів, що можуть зацікавити