Skip to content
+380983033179

проспект Олександра Поля 56, Дніпро

platinum_poland

Товари для бюті-майстрів
Таргетована реклама

Клієнт має інтернет-магазин для бʼюті майстрів у Польщі й самостійно запускав рекламу в Instagram. Він бачив результат, але розумів, що міг би отримувати більше замовлень, тому звернувся до нас із запитом на рекламу для магазину бʼюті товарів та делегування просування.

Перейти на сайт

1,83 $

Оптимізували таргет для бʼюті індустрії, зменшивши вартість за продаж до 1,83$.

1106

Ми масштабували продажі бʼюті товарів у Польщі через Instagram і сайт до понад тисячі замовлень за місяць.

66500 $

Результатом стала стабільна генерація прибутку з таргетованої реклами для бʼюті-магазину.

Project Manager

Титенко Андрей

Ми тут, щоб бізнеси та бренди ЗАРОБЛЯЛИ

Обрати послугу

Етапи робіт

Старт без змін у контенті

У клієнта вже був добре підготовлений інтернет-магазин для бʼюті майстрів — зрозуміла структура сайту, зручний каталог товарів, привабливий візуал і чіткий опис продукції. Також була активна Instagram-сторінка з регулярними публікаціями, сториз і роботою в direct, що давало стабільну органіку.
Клієнт мав досвід самостійного запуску реклами, а також власну систему з менеджерами, які швидко обробляли заявки. Це дало змогу не витрачати час на підготовчий етап.

Тест офферів та груп товарів

На другому етапі почали працювати паралельно з двома платформами: Instagram та сайтом. У соціальній мережі акцент зробили на запуск трафіку на топові позиції з високим попитом у ніші. Одночасно із цим ми запустили каталог на сайті, з якого виділяли окремі групи товарів і тестували їх у рекламі.
Зокрема, це були базові набори для старту, витратні матеріали та популярні категорії, які клієнт вже продавав в Україні. Таким чином, ми поступово виявили, які товари працюють краще саме на польську аудиторію та як продавати товари для бʼюті майстрів у новому ринку.

Масштабування через сайт

Коли ми отримали перші результати, стало зрозуміло, що саме сайт приносить більшу частину продажів. За перший місяць таргету отримали 327 продажів при бюджеті $571 — і вирішили масштабувати.
Сконцентрувались на каталозі, запускали таргетовану рекламу для бʼюті-магазину з фокусом на окремі товарні групи. Вже на поточному етапі бюджет зріс до $2 019, а кількість продажів — до 1 106. Це дало можливість зберегти стабільну вартість продажу (в межах $1.75–1.83) та забезпечити прогнозоване зростання обороту до $66 500 на місяць.

Результати

За перший місяць — 327 продажів при бюджеті $571. На даний момент — уже 1 106 продажів при бюджеті $2 019. З кожним місяцем вдається масштабуватись без підвищення вартості заявки (від $3.50 до $1.83), а оборот зріс із $26 000 до $66 500.

Основні метрики успішності

1,83 $

Вартість продажу

1106

Кількість продаж

2,100 $

Бюджет

Ріст замовлень із першого місяця

Після запуску реклами на сайт одразу вдалося залучити 4 290 переходів і отримати 168 заявок.

Робота з товарами

Ми не змінювали контент чи сам сайт, натомість сконцентрувались на тому, щоб реклама вела трафік на групи товарів, які найкраще заходили у Польщі.

Ефективна реклама для магазину бʼюті товарів

В Instagram запускали рекламу на популярні товари. Клієнт сам обробляв заявки, а ми зосередились на аналітиці, бюджеті та ремаркетингу.

Більше кейсів, що можуть зацікавити

PR+ agency — ПЕРЕТВОРЮЄМО ідеї в дохід

Хочете збільшити дохід?

Розробляємо маркетингові стратегії для малого та середнього бізнесу, що допомагають збільшити продажі через Instagram, Facebook, Etsy, Shopify та TikTok.

Операційний директор

Тритяк Артем

Готові збільшити дохід?

This field is for validation purposes and should be left unchanged.