Клієнт самостійно запускав рекламні кампанії та отримував близько 1000 продажів на місяць при бюджеті приблизно $4000. Однак для просування інтернет-магазину аксесуарів, потрібна систематизація маркетингових процесів і нові рішення.
Перейти на сайт
1918
Збільшення кількості продажів у понад 1,9 рази за рахунок оптимізації реклами, що сприяло збільшенню продажів аксесуарів онлайн.
3,45 $
Вартість продажу знизилася майже вдвічі при одночасному зростанні конверсії.
36,200 $
Завдяки збільшенню середнього чеку і бюджету товарообіг виріс у 2,8 раза.
Project Manager
Петрухін Володимир
Етапи робіт
Впровадження системи аналітики та управління
Ми створили детальну таблицю аналітики для відстеження ключових показників: кількість заявок, конверсія, вартість ліда та продажу. Запровадили регулярні Zoom-зустрічі з клієнтом для аналізу результатів і коригування стратегії.
Такий системний підхід дав змогу контролювати рекламний бюджет і вплинув на ефективне просування інтернет-магазину аксесуарів, що заклало основу для подальшого масштабування.
Оптимізація рекламних кампаній і контенту
Провели детальний аналіз продажів по кожному товару, щоб визначити найприбутковіші позиції — товари-локомотиви, на які сфокусували рекламний бюджет. Покращили скрипти продажів — оптимізували початкові повідомлення та додали ефективні повторні звернення до клієнтів, що підняло конверсію до 51,6%. Активно оновили контент із акцентом на відеоогляди, рілси та UGC.
Це дозволило значно розширити аудиторію і дало потужний поштовх для масштабування інтернет-магазину браслетів.
Масштабування та делегування
Збільшили рекламний бюджет з $4000 до понад $6600, що разом із оптимізацією призвело до зростання продажів із 703 до 1918 на місяць. Клієнт розширив команду для обробки зростаючого потоку заявок, а ми забезпечили системний підхід до регулярного постингу (10–15 сторіс щодня) із закликами до дії та відгуками.
Це дозволило стабільно утримувати вартість заявки $1,78 і знизити вартість продажу майже вдвічі, сприяючи подальшому просуванню інтернет-магазину аксесуарів.
Результати
Продажі браслетів зросли в 2,7 раза — до 1918 на місяць. Вартість продажу впала до $3,45, конверсія піднялася до 51,6%. Товарообіг сягнув 1,5 млн грн, середній чек — 782 грн.
Основні метрики успішності
Продажі аксесуарів зросли в 2,7 раза
Точне спрямування бюджету на популярні товари та оновлення скриптів підвищили кількість покупок.
Оптимізація рекламного бюджету
Завдяки аналітиці вартість заявки утримувалась на рівні $1,78, незважаючи на збільшення бюджету.
Масштабування інтернет-магазину аксесуарів
Розширення команди, відеоконтент і системний підхід до публікацій дозволили контролювати маркетинг і збільшити продажі.
Відгук від клієнта
Менше ніж за рік виросли в два рази. Робота побудована системно. Збільшили бюджети і витрачаємо їх ефективно. Я дуже боявся перекладати на когось цю роботу, тому що в мене була велика недовіра до таргетологів та агенцій. Здавалося, що вони просто зільють мій бюджет. Але з PR+ виявилося, що це може бути взаємовигідна співпраця.
Браслети з гравіюванням
Аксесуари
Більше кейсів, що можуть зацікавити