Завдання, які вирішує CRM:
01
Зберігаємо всю інформацію про клієнтів в одному місці.
02
Фіксуємо кожну розмову з клієнтом — нічого не губиться.
03
Допомагаємо комунікувати з клієнтами та підвищувати продажі.
04
Менеджери працюють швидше і не губляться в задачах.
Кому обов`язково потрібно підключати CRM?
Інтернет-магазини
Підключення CRM-системи допоможе вести базу клієнтів, відслідковувати замовлення і автоматизувати комунікацію.
Блоги та ЗМІ
CRM-система допомагає вести базу клієнтів, структурувати рекламні запити й не губити потенційних партнерів.
Персональні блоги
Запуск CRM-системи дає змогу структурувати вхідні запити, зберігати історію співпраць та відповідати швидше.
Сфера послуг
CRM-система дозволяє автоматизувати запис, нагадування і комунікацію — усе, щоб спростити роботу з клієнтами.
Корпоративні сайти
Автоматизація роботи з клієнтами через CRM дає контроль над заявками, аналітику і своєчасну обробку звернень.
Сформуй працюючу стратегію разом з нами!
Етапи роботи
з підключення CRM
Замовити консультацію - Проведення брифу та подальшої Zoom-зустрічі для вивчення потреб бізнесу.
- Аналіз процесів, каналів комунікації, відділів продажу, задач і ролей в команді.
- Підбір конфігурації CRM під запити клієнта: інструменти, інтеграції, автоматизації.
Досягнення наших клієнтів
Хто буде працювати над ПІДКЛЮЧЕННЯМ?
Завдяки CRM ви більше не втрачаєте заявки, бачите кожного клієнта і розумієте, на якому етапі продаж — усе автоматизовано і під контролем.
Project-менеджер
Фахівець з підключення CRM-системи
Люди, що вже стали
щасливіші
НАШІ НАВИЧКИ ПЕРЕВІРЕНІ GOOGLE, META, TIKTOK
PR+ agency — ПЕРЕТВОРЮЄМО ідеї в дохід
Хочете збільшити дохід?
Розробляємо маркетингові стратегії для малого та середнього бізнесу, що допомагають збільшити продажі через Instagram, Facebook, Etsy, Shopify та TikTok.
Операційний директор
Тритяк Артем