Клієнт самостійно запускав рекламні кампанії. Він боявся збільшувати бюджет і не розумів, як це робити правильно. Тому клієнт звернувся до нас із запитом на просування магазину сантехніки через Instagram.
Перейти на сайт
69
Продажі зросли з 25 до 69 одиниць.
1,25$
Вартість заявки впала з 12$ до 1,25$, що значно знизило витрати на залучення клієнтів.
13000 $
Оборот за місяць збільшився з 3000$ до понад 13000$, що відображає зростання доходів.
Project Manager
Титенко Андрей
Етапи робіт
Аналіз і рекомендації по контенту
Клієнт мав уже оформлений акаунт, тому наша перша задача полягала в покращенні контенту. Ми надали рекомендації щодо покращення якості звуку у відео — зокрема, порадили використовувати мікрофон із проводом, який кріпиться до одягу, щоб усунути фонові шуми та зробити звук чіткішим.
Також ми порекомендували активніше використовувати історії та знімати відео з людиною в кадрі. Завдяки цьому якісний контент для реклами сантехніки почав працювати краще, підвищуючи довіру до бренду і конверсію.
Оптимізація рекламних кампаній
Просування ми перевели в Instagram, залишивши лише одну рекламну ціль — «Повідомлення». Основний акцент зробили на найпопулярніших позиціях товару. Таким чином вдалося знизити вартість заявки до $1,25 і збільшити трафік. Цей підхід показав ефективність у ніші та підтвердив правильність обраної стратегії.
Саме так таргетована реклама сантехніки Instagram дозволила нам охопити теплу аудиторію і вивести рекламний акаунт на прибутковий рівень.
Підтримка продажів і навчання
Клієнт вирішив самостійно відповідати на повідомлення в direct. Щоб процес був ефективнішим, ми надали доступ до модуля з навчання веденню переписок. Це допомогло йому краще обробляти заявки та досягти конверсії на рівні 10%, що є хорошим показником для ніші.
Саме такий підхід забезпечив збільшення конверсії в інтернет-магазині сантехніки, а постійна підтримка з нашого боку дозволила масштабувати продажі без втрати якості обслуговування.
Результати
Ми знизили вартість заявки з $1,59 до $1,25, підвищили кількість продажів із 32 до 69, і вивели рекламу на стабільно прибутковий рівень.
Основні метрики успішності
13,200 $
Оборот за місяць
Збільшення продажів сантехніки онлайн
Зростання з 25 до 69 продажів на місяць при збільшенні рекламного бюджету з $300 до $929, що принесло оборот $13 169,8.
Оптимізація реклами сантехніки
Що дозволило знизити вартість заявки та збільшити кількість переходів до 3617.
Збільшення конверсії в інтернет-магазині сантехніки
Клієнт самостійно обробляє заявки, тримаючи стабільну конверсію в продажі на рівні 10%.
Відгук від клієнта
“They were honest, accessible, and easy to work with.
PR+Agency delivered the project on time and according to the client's specifications. They maintained a regular communication cadence and provided constant updates throughout, allowing for a transparent workflow.”
Name Surname
Position, Company name
Більше кейсів, що можуть зацікавити