Skip to content
+380983033179

проспект Олександра Поля 56, Дніпро

roma_textile.ua

Штори
Таргетована реклама

Клієнт тривалий час працював з іншим підрядником, але результат не покращувався. Через це вирішили спробувати нашу команду для масштабування продажів і оптимізації реклами, щоб посилити просування штор онлайн.

Перейти на сайт

75947

Кількість переходів, що свідчить про зростання трафіку.

1696

Кількість заявок, завдяки оптимізації конверсії та впровадженим скриптам.

23517 $

Оборот за місяць, який підтверджує ефективність таргетованої реклами.

Project Manager

Титенко Андрей

Ми тут, щоб бізнеси та бренди ЗАРОБЛЯЛИ

Обрати послугу

Етапи робіт

Аналіз і виявлення проблем

На старті проєкту ми проаналізували наявні рекламні кампанії клієнта та звернули увагу на слабке місце — низьку конверсію в продажі штор. Попри стабільний трафік і достатню кількість заявок, значна частина потенційних клієнтів не доходила до покупки.
Це стримувало зростання обороту та ефективність усієї воронки продажів. Ми зосередилися на глибшій аналітиці шляху користувача та точках втрати конверсії.

Розробка скриптів продажів і аналітика

Щоб покращити конверсію в продажі штор, ми розробили нові скрипти для менеджера, який уже працював у клієнта до початку нашої співпраці. Тепер усі діалоги з клієнтами ведуться за структурованим сценарієм, що дозволило зробити продажі більш системними.
Додатково ми впровадили аналітичну таблицю, яка дозволяє відстежувати основні рекламні показники — від переходів до заявок і реальних продажів, щоб оперативно оптимізувати кампанії.

Оптимізація реклами та контенту

Ми сфокусувались на двох основних каналах: Instagram та сайт. На сайт, що наразі приносить понад 70% продажів, ми запустили рекламу каталогів з наборами товарів за ціною та стилем. Водночас продаж штор через Instagram підтримуються кампаніями з ціллю на повідомлення в Direct.
Для посилення результатів клієнту було рекомендовано додати в контент особистий бренд і регулярні живі відео. Це дозволило зробити просування штор онлайн більш довірчим і залучити цільову аудиторію.

Результати

Клієнт удвічі збільшив оборот — з $12 436 до $23 517, а також суттєво покращив конверсію в продажі штор. Запроваджені скрипти, аналітична система та новий підхід до реклами.

Основні метрики успішності

6,58 $

Вартість продажу

1696

Кількість лідів

23,500 $

Оборот за місяць

Збільшення продаж

Завдяки скриптам для менеджера та аналітиці конверсія з заявок у покупки зросла, що принесло 562 продажі проти 294 у першому місяці.

Оптимізація бюджету

Збільшили бюджет на $1 200 і водночас знизили вартість продажу до $6,58, подвоївши обсяг замовлень.

Покращення контенту

Живі відео та особистий бренд підвищили довіру й покращили просування штор онлайн через Instagram і сайт.

Більше кейсів, що можуть зацікавити

PR+ agency — ПЕРЕТВОРЮЄМО ідеї в дохід

Хочете збільшити дохід?

Розробляємо маркетингові стратегії для малого та середнього бізнесу, що допомагають збільшити продажі через Instagram, Facebook, Etsy, Shopify та TikTok.

Операційний директор

Тритяк Артем

Готові збільшити дохід?

This field is for validation purposes and should be left unchanged.