Autocomfort
Аксесуари для авто
Контекстна реклама
Клієнт звернувся до нас для просування інтернет-магазину автотоварів з метою збільшити продажі. До цього він самостійно запускав рекламу, але не знав, як збільшити продажі автотоварів ефективно та з меншими витратами.
Перейти на сайт
250 грн
СРА знизилася до 250 грн, що зменшило вартість залучення клієнта.
450
Кількість конверсій зросла до 450 замовлень, що значно розширило базу покупців.
431%
Окупність реклами (ROAS) збільшилася до 431%. Кожна гривня, вкладена у рекламу, тепер приносить у чотири рази більший дохід.
Project Manager
Хрусталь Казимир
Етапи робіт
Впровадження аналітики
Підключили Google Analytics, Facebook Pixel та Google Ads для детального відстеження конверсій, джерел трафіку і поведінки користувачів на сайті.
Це дозволило в реальному часі аналізувати ефективність оголошень і товарів, швидко відключати неефективні кампанії. Завдяки цьому забезпечили якісне просування інтернет-магазину автотоварів.
Розширення товарних кампаній
Запустили додаткові рекламні групи, розподілені за категоріями. Кожну кампанію налаштували на конкретні аудиторії з урахуванням демографії, інтересів та поведінки.
Це дозволило більш детально тестувати пропозиції і виявити найактивніші сегменти покупців, що допомогло зрозуміти, як збільшити продажі автотоварів за рахунок точного таргетингу та релевантного контенту.
Оптимізація бюджету
Провели глибокий аналіз показників окупності для кожної товарної групи і оптимізували розподіл рекламного бюджету. Збільшили витрати на товари з високою прибутковістю і знизили – на менш популярні та неефективні позиції.
Така оптимізація реклами автотоварів дозволила підвищити загальну конверсію і збільшити кількість замовлень без збільшення загальних витрат, зробивши рекламу більш цілеспрямованою та економною.
Результати
Реклама стала більш рентабельною, що підтверджується зниженням СРА та зростанням кількості конверсій. ROAS збільшився майже на 40%, забезпечивши стабільний прибуток.
Основні метрики успішності
250 грн
Вартість цільової дії
Зниження вартості цільової дії
СРА впала з 320 грн до 250 грн, що зменшило витрати на залучення клієнта.
Збільшення конверсій
Кількість конверсій зросла з 250 до 450, розширивши базу покупців.
Покращення окупності
ROAS (окупність реклами) S зріс з 312% до 431%, що свідчить про ефективність нової стратегії.
Більше кейсів, що можуть зацікавити