Project Manager
Хрусталь Казимір
Ми тут, щоб бізнеси та бренди ЗАРОБЛЯЛИ
Обрати послугуЕтапи робіт
Результати
Реклама стала більш рентабельною, що підтверджується зниженням СРА та зростанням кількості конверсій. ROAS збільшився майже на 40%, забезпечивши стабільний прибуток.
Основні метрики успішності
250 грн
CPA
450
Конверсій
431%
Окупність реклами
Зниження вартості цільової дії
СРА впала з 320 грн до 250 грн, що зменшило витрати на залучення клієнта.
Збільшення конверсій
Кількість конверсій зросла з 250 до 450, розширивши базу покупців.
Покращення окупності
ROAS (окупність реклами) зріс з 312% до 431%, що свідчить про ефективність нової стратегії.
Більше кейсів, що можуть зацікавити
PR+ Agency — ПЕРЕТВОРЮЄМО ідеї в дохід
Хочете збільшити дохід?
Розробляємо маркетингові стратегії для малого та середнього бізнесу, що допомагають збільшити продажі через Instagram, Facebook, Etsy, Shopify та TikTok.
Операційний директор
Тритяк Артем