bubble.pool.ua
Дитячі товари
SMM
Таргетована реклама
Клієнт звернувся із запитом на тест нового напрямку, що орієнтується на дітей віком 5+. Це друга сторінка бренду, де представлені вігвами, дитячі басейни та інші позиції. До старту з нами результатів не було, потрібно було повністю збудувати просування інтернет-магазину дитячих товарів із нуля.
Перейти на сайт
28,7%
Завдяки системній роботі та покращенню скриптів, конверсія у продаж виросла майже втричі.
582
У перший місяць було 102 продажі, сьогодні — в 5,7 разів більше.
36,200 $
За 5 місяців роботи вдалося вирости з нуля до 1,5 млн грн обороту.
Project Manager
Касьянов Максим
Етапи робіт
Підготовка акаунту
Перед стартом рекламної кампанії клієнт протягом двох місяців наповнював сторінку контентом. Ми дали рекомендації, як оформити сторінку, щоб викликати довіру у батьків: фото товарів, огляди, відгуки, живі сториз і пости.
Підключили аналітику, надали рекомендації по постингу, сториз публікаціям та відеоконтенту, щоб закрити базові сумніви клієнтів та зробити сторінку більш «живою». Також завели Zoom-менеджмент та збудували систему звітності.
Тестування креативів і перших запусків
Запустили таргетовану рекламу для магазину дитячих товарів, спираючись на дані з основного акаунту клієнта (для дітей 0–3 років). Завдяки довірі до бренду, частина аудиторії органічно переходила з одного акаунту на інший. Розробили перші воронки, протестували оголошення на різні категорії товарів, почали масштабування виробництва.
Масштабування й робота з конверсією
Ми зосередились на тому, щоб збільшити кількість продажів. Допрацювали скрипти, налаштували повторні нагадування для клієнтів і дали прості поради, як відповідати на сумніви або відмови. Основний упор — на сильні візуальні креативи, які одразу ведуть до покупки. Регулярно оновлювали відеоогляди, рілси, публікували найкращі пости. Також перенесли перевірені ідеї з основного акаунту.
Клієнт усе впроваджував, тому результат не змусив себе чекати — реклама товарів для дітей в Instagram почала давати продажі вже з перших місяців.
Результати
За 5 місяців проєкт виріс утричі, а в пікові періоди (Чорна п’ятниця) — у 5 разів. Зараз сторінка приносить більше прибутку, ніж основний акаунт.
Основні метрики успішності
Постійне зростання конверсії
З 11,6% до стабільних 28–30%, що дозволило збільшити кількість продажів із 102 до 582 за той самий період часу.
Окупність і масштабування
Прибуток отримано вже з першого місяця з рекламним бюджетом $1187, а через 5 місяців бюджет збільшився до $4213 із відповідним зростанням товарообігу.
Масштабування бізнесу
Клієнт впровадив нові скрипти обробки заявок та регулярно використовує наші рекомендації, завдяки чому конверсія в продажі зросла майже втричі.
Більше кейсів, що можуть зацікавити