Skip to content
+380983033179

проспект Олександра Поля 56, Дніпро

citycar

Автотовари
Контекст

Клієнт продає автотовари: чохли, накидки, органайзери та подушки. До початку співпраці реклама давала обмежену кількість продажів при високій вартості клієнта, тому бізнес не міг масштабуватися — збільшення бюджету лише підвищувало ціну ліда. Головна ціль полягала в системному зниженні CPA та кратному нарощенні продажів без збільшення ризиків для рентабельності.

Перейти на сайт

-41%

Зниження вартості заявки майже в 2 рази завдяки системному підходу до налаштування контекстної реклами.

81

Кількість продажів збільшилась в 4 рази.

35160$

Товарообіг збільшився, що дозволило впевнено розширювати асортимент.

Project Manager

Хрусталь Казимір

Ми тут, щоб бізнеси та бренди ЗАРОБЛЯЛИ

Обрати послугу

Етапи робіт

Впровадження наскрізної аналітики та аудит кампаній

Першим кроком була побудова наскрізної аналітики через Looker Studio з відстеженням електронної торгівлі — тепер стало видно рентабельність кожного товару-локомотива і каналу. На основі цих даних ми провели детальний аудит існуючих рекламних кампаній, відокремили робочі ключі та визначили, куди першочергово вкласти бюджет для максимального ефекту.

Оптимізація реклами і контенту

Команда оптимізувала роботу в Google Ads — акцент зробили на пошукових кампаніях і Google Shopping, сегментуючи товари за маржинальністю. Копірайтер і дизайнер створили нові оголошення та креативи, що підкреслювали якість матеріалів і простоту встановлення чохлів; це поліпшило CTR і знизило вартість ліда. Одночасно ми налагодили регулярні звіти й тижневі зрізи, щоб динамічно перерозподіляти бюджет у бік найефективніших товарів.

Масштабування та бізнес-результат

Після оптимізації вартість залучення клієнта значно знизилася, конверсія зросла майже втричі, при незмінному місячному бюджеті. Загальний товарообіг кампаній досяг майже півтора мільйона гривень, що дозволило клієнту впевнено розширювати асортимент і планувати подальше масштабування.

Результати

Продажі чохлів для авто зросли в 4 рази — до 81 на місяць. Товарообіг сягнув 1,48 млн грн, при зменшенні вартості продажу майже в 2 рази.

Основні метрики успішності

81

Продажів

-41%

Вартість продажу

+289,2%

Конверсій

Оптимізація реклами і контенту

Завдяки точній аналітиці та роботі над контентом вдалось значно знизити вартість продажу не зменшуючи бюджет.

Продажі авточохлів зросли в 4 рази

Кропітливий аналіз і сегментування товарів за маржинальністю дозволило збільшити кількість продажів в 4 рази — до 81.

Стабільні результати і масштабування

Системна аналітика, сегментація асортименту за маржинальністю і якісні оголошення у Google Shopping — базові елементи growth-стратегії для ринку автотоварів.

PR+ Agency — ПЕРЕТВОРЮЄМО ідеї в дохід

Хочете збільшити дохід?

Розробляємо маркетингові стратегії для малого та середнього бізнесу, що допомагають збільшити продажі через Instagram, Facebook, Etsy, Shopify та TikTok.

Операційний директор

Тритяк Артем

Готові збільшити дохід?

This field is for validation purposes and should be left unchanged.