pajamas.ua
Спідня білизна
Таргетована реклама
Клієнт звернувся до нас із запитом делегувати запуск реклами, оскільки постійно стикався з блокуваннями рекламних акаунтів. Також його метою було масштабування продажів. Ми взяли на себе повне просування інтернет-магазину спідньої білизни, щоб забезпечити стабільне зростання.
Перейти на сайт
1316
Кількість продажів за останній місця 1316 шт. Вдалося масштабувати обсяги у 3+ рази без збільшення вартості ліда.
3936
Кількість заявок. Середня ціна заявки у Facebook рекламі — лише $1.05.
2.0x
З кожного вкладеного $1 клієнт отримував $2 чистого прибутку при маржі $6.17 за одиницю товару.
Project Manager
Герасимюк Вячеслав
Етапи робіт
Аналіз ринку та цільової аудиторії
Провели глибокий аудит рекламних акаунтів і виявили, що основною причиною блокувань були порушення політики Facebook та Instagram щодо реклами спідньої білизни. Створили нові рекламні кабінети, впровадили CRM-систему для автоматичного збору і обробки заявок, а також залучили додаткового менеджера з продажів.
Саме через це багато клієнтів запитують нас, як уникнути блокування рекламних акаунтів Facebook для магазину спідньої білизни.
Налаштування зв’язки кампаній
Об’єднали охоплюючі кампанії з таргетованою рекламою, що стимулює користувачів писати в direct. Ця стратегія знизила CPM до $1,55 і забезпечила понад 3 900 якісних заявок за місяць. Завдяки точному таргетингу та оптимізації аудиторій, вдалося залучити більш зацікавлених покупців.
Саме так клієнт зрозумів, як збільшити продажі спідньої білизни, одночасно зберігаючи оптимальну вартість ліда та ефективність рекламного бюджету.
Робота з контентом та оферами
Щоб зробити рекламу максимально точною для цільової аудиторії, ми надали клієнту конкретні рекомендації щодо структури публікацій. Частіше використовувати фото та відео з крупними планами деталей тканини, швів і фактури, які привертають увагу і краще проходять модерацію на платформах Facebook і Instagram.
Для обробки заявок впровадили стандартизовані скрипти й швидкі відповіді, що підвищило оперативність роботи менеджерів та знизило час реакції на запити.
Результати
Ми допомогли вирішити проблему, як уникнути блокування рекламного кабінету, та побудували стабільну систему реклами з постійним зростанням. Завдяки цьому вдалося масштабувати продажі онлайн-магазину удвічі з збереженням рентабельності.
Основні метрики успішності
Стабільне масштабування
Продажі зросли у 3 рази, а кожен витрачений долар реклами приніс у 2 рази більше прибутку (ROI 1:2).
Надійна рекламна інфраструктура
Наші оптимізаційні заходи значно збільшили органічний трафік на ваш сайт з пошукових систем.
Контент, який працює
Офери і публікації адаптовані під нішу спідньої білизни, що допомогло отримати понад 3900 заявок за місяць.
Більше кейсів, що можуть зацікавити